Reklamacije

Procedura za povrat robe preko sajta Handy.rs u zakonskom roku


Poštovani kupci, 

Obaveštavamo Vas da se prema Zakonu o zaštiti potrošaca (Službeni glasnik RS, br. 62/2014) kupovina preko naše prodajne internet stranice www.handy.rs smatra prodajom na daljinu.

Zakon za slucaj prodaje na daljinu ustanovljava pravo kupca, koji se smatra potrošacem (fizicko lice koje proizvod kupuje radi namirenja svojih individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne delatnosti), da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod predat u državinu, odnosno u državinu lica koga je kupac odredio, a nije prevoznik. Prilikom odustanka kupac može, ali ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje.

Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Po isteku roka od 14 dana od dana kada je poslao odustanak, proizvod se više ne može vratiti.
Moguce je vratiti samo proizvode koji su nekorišceni, neošteceni i u originalnoj ambalaži, sa svim dodacima i propratnom dokumentacijom (garantni list, uputstva, itd.), pri cemu se mora priložiti i originalni fiskalni isecak.

Po prijemu proizvoda, utvrdice se da li je proizvod ispravan i neoštecen. Kupac odgovara za neispravnost ili oštecenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, tj. kupac je iskljucivo odgovoran za umanjenu vrednost proizvoda koja nastane kao posledica rukovanja robom na nacin koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili njegova priroda, karakteristike i funkcionalnost. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštecenje proizvoda krivicom kupca, odbice se vracanje cene i proizvod ce mu biti vracen na njegov trošak.

Cena se kupcu vraca po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštecen i ispravan.

Trgovac je dužan da potrošacu bez odlaganja vrati iznos koji je potrošac platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema izjave o odustanku.

Zakon o zaštiti potrošaca iskljucuje pravo kupca da vrati proizvod u odredenim situacijama. Imajuci u vidu asortiman robe u našoj ponudi, od tih slucajeva tri mogu da budu relevantna:
- isporuka zapecacenih audio, video zapisa ili racunarskog softvera, koji su otpecaceni nakon isporuke;
- isporuka robe proizvedene prema posebnim zahtevima potrošaca ili jasno personalizovane i
- isporuka robe koja je podložna pogoršanju kvaliteta ili ima kratak rok trajanja.


Reklamaciona procedura

Kupac može da izjavi reklamaciju radi ostvarivanja svojih prava iz usled nesaobraznosti robe ugovoru i prava po osnovu garancije, kao i zbog pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka, na sledeće načine:

Elektronskim putem, na elektronsku (email) adresu Prodavca: info@handy.rs

odnosno na trajnom nosaču zapisa, uz dostavu računa na uvid ili drugog dokaza o kupovini (kopija računa, slip i sl.).

Prodavac je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od osam dana od dana prijema reklamacije, elektronskim putem odgovori Kupcu na izjavljenu reklamaciju, odnosno da saopšti kupcu pod broj pod kojim je zavedena njegova reklamaciju u evidenciji primljenih reklamacija.

Odgovor Prodavca na reklamaciju mora da sadrži odluku da li prihvata reklamaciju, izjašnjenje o zahtevu Kupca i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije.

Rok ne može da bude duži od 30 dana, od dana podnošenja reklamacije.