Reklamacije

Na ovoj stranici možete preuzeti dokumente namenjene reklamacijama i raskidu ugovora za uređaje kupljene preko sajta.

Nakon što preuzmete fajlove putem linkova ispod, popunite ih i pošaljite nam na e-mail: officebeograd@handybg.com

Za dodatne pitanje pozovite službu za brigu o kupcima na 011/6308135

Aktuelni zakonski akt vezan za podnosenje reklamacije, uslovima i vremenskom resavanju kao i zameni uredjaja. Popunjava se ako korisnik zeli povracaj sredstava usled nezadovoljstva uredjajem Ovaj obrazac je potrebno popuniti ukoliko zelite da ulozite reklamaciju na kupljeni uredjaj zbog njegovog kvara ili nekog drugog nedostatka

 

Povraćaj sredstava za elektronsko plaćanje

 U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio platnom karticom (trgovac) je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko Banke odnosno preko kartičnih asocijacija Visa i MasterCard i to storniranjem/delimičnim storniranjem orginalne transakcije, banka će na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

Handy Social

  • Naša Facebook stranica
  • YouTube канал
  • Handy Twitter profil
  • Handy Pinterest profil
  • Instragramlink
  • Viber
  • LinkedIn
  • Google+